Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
RN
Richard Nykodym
Spokojen. I sřešením problému s chybějící dodávkou zboží.
Nejen prémiové matrace, ale hlavně prémiová komunikace a celková služba. V ČR jsem neměl lepší zkušenost s e-shopem než tuto. Vše od prvního kontaktu (přes live chat na webu) až po finální doručení proběhlo naprosto precizně.
V obchodě jsou odborníci kteří mi zodpověděli všechny otázky trpělivě a opakovaně a přesně mi doporučili matraci k mojí naprosté spokojenosti.
M
Magda
Super komunikace.Kvalita spaní úžasná.Dopravce příjemný prostě není co dodat.
DČ
David Čapčuch
+ Komunikace
+ Kvalita
HR
Hana Rumanová
Obchod doporučuji, příjemný a starostlivý personál
MW
Martina Wolny
Skvělá kvalita
JK
Jan Kraváček
Jsem maximálně spokojený.
Skvělé služby, už podruhé jsme z obchodu Prémiové matrace a vždy jsme byli spokojeni jak se zbožím, tak průběhem celého obchodu. Vždy se budu koukat, zda mají něco, co bychom potřebovali. :-)
LJ
Lenka Jaskova
S obchodem jsem byla spokojena, komunikace i dodani probehlo na jednicku
Perfektní poradenství. vybrali jsme jinou pro mě a jinou pro manžela a je to super! Moc děkuji.
JD
Jana Dudková
Výborná komunikace a poradenství. Na základě doporučení jsme vyměnili měkkou matraci za tvrdou. První týden zvykání byl krušný, dnes se do postele oba těšíme, jsme odpočatí a záda nebolí! Vřele doporučuji!!!
Poradí při výběru, matrace je pohodlná.
JU
Jan Uruba
Perfektní vysvětlení a výběr matrace při o pro mé potřeby ,s matrací jsem opravdu spokojen.
T
Tomáš
Perfektní zákaznický servis. Došlo k poškození matrací přepravní společností a obratem jsem byl kontaktován a nové matrace byly odeslány do výroby a problém byl v rychlosti vyřešen. Dokonce i kompenzace formou zboží zdarma. Takhle by měl vypadat zákaznický servis, tady by se měly ostatní eshopy učit a vzít příklad. Matrace vypadají v naprostém pořádku, zatím jsme nezkoušeli, čekáme na postel tak teprve se budou testovat, ale nepochybuji o naši spokojenosti. Obchodu můžu jen doporučit a budu ve svém okolí šiřit jen pozitivní reference. Děkuji.
Zboží uvedené skladem objednáno 11.07.2023, doručeno až 18.07.2023. Navíc bylo doručováno na fakturační adresu a ne na zadanou adresu doručovací. Zbytečné komplikace.
Dobrý den pane Veselý, omlouváme se za drobné prodlení doručení chrániče matrace. Došlo k naší chybě při zadání adresy doručení, při expedici chrániče matrace na dopravce, proto se to o něco protáhlo. Věříme, že chránič bude dobře sloužit a přejeme jen příjemný spánek.
Váš tým PM
Špatně jsem uvedl rozměry matrace ale obchod mi vyšel vstříc a matraci ochotně vyměnil.
